کسی راسیپ‌یا پرافیل داده برای اشتها؟؟؟

۴ پاسخ

استفاده کردین؟ خوب بود؟؟

مولتی کیندر بده عالیه

من هردو دادم ، پرافیل عالی هست ، راسیپ هم خوبه ولی پرافیل خیلی خیلی بهتر بود برای دخترم یه مدته نمیبینم پرافیل رو تو داروخونه ، راسیپ میدم ، نسبت به دوز روی دارو کمتر میدم و اصلا عصبی و پرخاشگر نمیشه با مشورت دکترش دادم سرخود ندادم

من قبلا دارم گشنه می‌کنه ولی به شدت عصبی می‌کنه در حد سه چهار روز میشه داد تا بچه اشتهاش باز بشه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری