مامانا سونو انومالی اب دورجنین مینویسه؟

۲ پاسخ

دقیقش میره تو رشد مینویسن

اکثرا مینویسه نرمال و طبیعی

سوال های مرتبط

مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ♡Amir‌ali♡ مامان ♡Amir‌ali♡ هفته سی‌ام بارداری