۳ پاسخ

یه کم ازشو بریز تو یه استکان ابجوش ، یه زیر استکان برعکس کن بذار روش تا یه کم بمونه تغییر رنگ بده و دم بکشه

آره برا درد زایمانه

واسه شروع درد زایمانه فکرکنم
اون موقع دکتر به منم گفت بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی