۴ پاسخ

منم تو ده ماهم ولی خبری نیست همچنان منتظرم😐

منی که ۴۰ ام پر شده فردا میرم ۴۱ 🥲🥲

منم الان رفتم ماه دهم نمیدونم چ کنم خیلی کلافه ام واقعا بریدم دیگه🥺

بایدبری بیمارستان
منم درد نداشتم رفتم گفتن بایدبستری بشی احتمال خوردن مدفوع توسط نوزادزیاده
آمپول درد زدن تابچم اومد

سوال های مرتبط

مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۳ ماهگی