خیلی درد واژن دارم تیر می‌کشه آیا طبیعی یا نه

۷ پاسخ

طبیعیه تازه هرچی بزرگتر بشه بچه درد هم بیشتر میشه و تا یک هفته بعد زایمان من درد واژن داشتم با اینکه سزارین بودم

اره رفته رفته بدترم میشه زیاد نشین زیاد سرپا پمون اگ دردت زیاده

بعلههههه😩😩😩

من حتاتوی این هفته هم هنوزدردواژن رودارم بچه انگاری اونجاست تمام سنگینیش

نه دکتر برو من تایپیک قبلم رو ببین

اگر زیاده باید بررسی بشه

آره عزیزم تو بارداری همه چی طبیعی ...تو هفته بالاتر که میای خودش کمتر میشه دردش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی