طبیعیه تازه هرچی بزرگتر بشه بچه درد هم بیشتر میشه و تا یک هفته بعد زایمان من درد واژن داشتم با اینکه سزارین بودم
اره رفته رفته بدترم میشه زیاد نشین زیاد سرپا پمون اگ دردت زیاده
بعلههههه😩😩😩
من حتاتوی این هفته هم هنوزدردواژن رودارم بچه انگاری اونجاست تمام سنگینیش
نه دکتر برو من تایپیک قبلم رو ببین
اگر زیاده باید بررسی بشه
آره عزیزم تو بارداری همه چی طبیعی ...تو هفته بالاتر که میای خودش کمتر میشه دردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.