سلام در واژن دارم چیکار کنم طبیعی هست
تیر میکشه

۶ پاسخ

منم بعضی وقتادردواژن دارم تیرمیکشه نمیدونم طبیعیه یان

استراحت کن عزیزم این روزها باید زیادی مواظب خودتو نی نی باشی

اره منم دارم شدید.رابطه که دارم بدترم میشه😑💔

اره منم دارم بخصوص وقتی پهلو ب پهلو میشم یا پامیشم زیاد تره

داشتم این هفته جوری شده که بزور راه میرم و پهلو عوض میکنم

آره عزیزم منم درد واژن دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد