منم بعضی وقتادردواژن دارم تیرمیکشه نمیدونم طبیعیه یان
استراحت کن عزیزم این روزها باید زیادی مواظب خودتو نی نی باشی
اره منم دارم شدید.رابطه که دارم بدترم میشه😑💔
اره منم دارم بخصوص وقتی پهلو ب پهلو میشم یا پامیشم زیاد تره
داشتم این هفته جوری شده که بزور راه میرم و پهلو عوض میکنم
آره عزیزم منم درد واژن دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.