کسی بوده بدون سرکلاژ تا ۳۶هفته بمونه

۴ پاسخ

اره بابا جتی بیشتر بارداری اولم تا۳۹ که خودم خاستم سزارین بشم

طول سرویکستون پایین مگه؟
من سرکلاژ شدم با ۳۲

فعلا هستم

من تاالان سرکلاژ نکردم

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری