کسی اینجا باطول سرویکس ۳۱زایمانش به موقع بوده بدون سرکلاژ

۵ پاسخ

سرویکس ۳۱خیلی خوبه فقط به خودت فشار نیار استراحت کن

برامن ۲۷هفته ۲۸شده بودازاون زمان استراحت بودم ۱۰روزیه که درحدظرف شستن بلندمیشم

برای من ۲۱ هفته ۲۶ بود

من طول سرویکس تو انومالی ۳۱ بود
دکتر گفت چون ۲۰هفته رو رد کردی خطر رد شده .
دیگه شیافام قطع کرد
خداروشکر تا الان مشکلی نداشتم

برا هفته شما سرویکستون خوبه دیگه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری