سرویکس ۳۱خیلی خوبه فقط به خودت فشار نیار استراحت کن
برامن ۲۷هفته ۲۸شده بودازاون زمان استراحت بودم ۱۰روزیه که درحدظرف شستن بلندمیشم
برای من ۲۱ هفته ۲۶ بود
من طول سرویکس تو انومالی ۳۱ بود
دکتر گفت چون ۲۰هفته رو رد کردی خطر رد شده .
دیگه شیافام قطع کرد
خداروشکر تا الان مشکلی نداشتم
برا هفته شما سرویکستون خوبه دیگه استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.