کسی باطول سرویکس ۳۴ و بچه کوچیک دارین از شیاف اینا استفاده مبکنید

۵ پاسخ

منم 33گفت خوبه

مال من 30بچه کوچکم دارم دکترم گفت مشکلی نیست شیاف هم میزارم

من ۱۶ هفته ۳۴ بود استراحت و شیاف اینام نگفت دکتر

مال من ۳۰ هست دکتر گفت مشکلی نداره

34که خوبه مال من 31بود ازصبح سرپام تاشب

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی