منم سرویکسم ۳۰ ولی دست به سیاه و سفید نمیزنم کاملا استراحتم
بچم واجب تر از هرکاریه
اشتباه نکن عزیزم
استراحت کن مگه واجبه
من با طول سرویکس ۳۳ سرکلاژ شدم
۳۰ که کم نیس نرماله
منم کسی نیست بیاد کمکم 😔مجبورم خودم کار کنم فقط جارو رو همسرم میکشن . انومالی ۳۵ بودم سونو شکمی العا نمیدونم چندم فک کنم کم شده
انتی ۳۲ بود همه کارامو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.