خانما کیا باطول سرویکس ۳۰ همه کار میکنن استراحت ندارن ؟؟

۵ پاسخ

منم سرویکسم ۳۰ ولی دست به سیاه و سفید نمیزنم کاملا استراحتم
بچم واجب تر از هرکاریه

اشتباه نکن عزیزم
استراحت کن مگه واجبه
من با طول سرویکس ۳۳ سرکلاژ شدم

۳۰ که کم نیس نرماله

منم کسی نیست بیاد کمکم 😔مجبورم خودم کار کنم فقط جارو رو همسرم میکشن . انومالی ۳۵ بودم سونو شکمی العا نمیدونم چندم فک کنم کم شده

انتی ۳۲ بود همه کارامو میکنم

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری