هیچی بهتر از شیافت پرژسترون استراحت نیست میره بالا
اولا اینکه شکمی معتبر نیست حتما باید واژینال بدی اون دقیقه دوم اینکه من از انتی ۳۱ بودم ۲۹ هفته که آخرین بار چک کردم هنوزم زایمان نکردم
من از اولش سی بودم
کارامم اروم اروم انجام میدادم وسطش استراحت میکردم دوباره مثلا کارای بعدی چیزی میفتاد رو زمین خم نمیشدم حالت نشسته برش میداشتم
سرکلاژی هستین؟
خیلی خوب جای نگرانی نیست من از ۲۵ هفته ۲۹ ام تا الان نترس زیاد خم و راشت نشو کار سنگین نکن نمیاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.