نه لب مرزه خیلی مراقبت کن
سعی کن رابطه نداشته باشی
استراحت کنی پله زیاد نری بیای ک پایین نیاد هنو کلی راه داری تا ۳۸ هفته اینا ک پایینتر نیاد
من ۱۹ هفته رفتم سونو ۳۳ بودم
دکترم گفت دیگ اصلا پیگیرش نشو از اون موقع ام آنقدر پیاده روی کردم برا سیسمونی و اینطور چیزا استراحت انچنانی اصلا نداشتم هیچ اتفاقی ام نیوفتاد ولی خب من از انتی تا انومالی کلا یک دونه اومده بود پایین واژینال شکمی ثابت ۲۹ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.