سرویکس ۳۰ تو هفته من خوبه؟

۳ پاسخ

نه لب مرزه خیلی مراقبت کن

سعی کن رابطه نداشته باشی
استراحت کنی پله زیاد نری بیای ک پایین نیاد هنو کلی راه داری تا ۳۸ هفته اینا ک پایینتر نیاد

من ۱۹ هفته رفتم سونو ۳۳ بودم
دکترم گفت دیگ اصلا پیگیرش نشو از اون موقع ام آنقدر پیاده روی کردم برا سیسمونی و اینطور چیزا استراحت انچنانی اصلا نداشتم هیچ اتفاقی ام نیوفتاد ولی خب من از انتی تا انومالی کلا یک دونه اومده بود پایین واژینال شکمی ثابت ۲۹ بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری