بنظرم سرویکس تا هفته ۳۶مهمه ،باید رعایت کنی خدایی نکرده زایمان زود رس نشی،چون تو این سن بارداری از طول سرویکس کم میشه،
پله بالاپایین نکن ،طولانی سرپا نباش،پیاده روی نکن ،رابطه نداشته باش
البته اگ چک کنی همین۳۰مونده باشه خوبه زیاد جای نگرانی نداره عزیزم 🥰
یبار برو سونو واست چک کنن. اگه تو این هفته ۳۰ مونده باشه خوبه. نهایت تا زایمان میرسه به ۲۵
۳۰ بمونه خوبه
والا من ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم سنو گفتم طول سرویکس و چک کن ببین نیومده پایینه گفت دیگه الان مهم نیست طول سرویکس چند باشه🤷🏻♀️
فکر کنم باز باید استراحت نسبی داشته باشی
واس من الان ۳۰ خیلی نگرانم فعلا استراحتی شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.