تو هفته من سرویکس مهمه هنوز؟
۲۵ هفته ۳۰ بود الان دیگه نمیدونم

۵ پاسخ

بنظرم سرویکس تا هفته ۳۶مهمه ،باید رعایت کنی خدایی نکرده زایمان زود رس نشی،چون تو این سن بارداری از طول سرویکس کم میشه،
پله بالاپایین نکن ،طولانی سرپا نباش،پیاده روی نکن ،رابطه نداشته باش
البته اگ چک کنی همین۳۰مونده باشه خوبه زیاد جای نگرانی نداره عزیزم 🥰

یبار برو سونو واست چک کنن. اگه تو این هفته ۳۰ مونده باشه خوبه. نهایت تا زایمان میرسه به ۲۵

۳۰ بمونه خوبه

والا من ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم سنو گفتم طول سرویکس و چک کن ببین نیومده پایینه گفت دیگه الان مهم نیست طول سرویکس چند باشه🤷🏻‍♀️

فکر کنم باز باید استراحت نسبی داشته باشی
واس من الان ۳۰ خیلی نگرانم فعلا استراحتی شدم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی