خانما کیا با سرویکس ۳۵ شکمی همه کار میکنن تو خونه ؟ من میترسم

۱۹ پاسخ

من ۳۲🙈

من ۳۵ بودم و همه کارامو که خودم میکنم هیچ، تا حالا سه تا عروسیو مدیریت فعال کردم☺️

برای من ۳۲ بود انتی‌ تا الان دارم کار میکنم

سرویکست خوبه نترس

من انومالی 33 بودم شکمی
همه کارامو خرید و رانندگی هم خودم انجام میدادم بعضیا کلا ارثی یا به هر دلیلی سریع میاد پایین بعضیاهم نه

من ۳۲هستمو همه کار تا الان کردم

من انومالی طول سرویکسم۳۳بود هیچ مشکلی نبود ی سره ام سرپام

منم آنومالی رفتم۳۶بود کارامو خودم میکنم

من ان تی شکمی ۳۵ بود همه کار می‌کردم ۱ هفته بعد واژینال ۳۰ بودم گفت بشین سرجات دیگه کار نکن فقط برا دستشویی حمام و غذا خوردن پاشو
این یه هفته ۱ سال گذشته

اخه ۳۵ ک خوبه،حالا جارو نکش،توالت فرنگی استفاده کن،دیگه ی غذا درست کردن و ظرف شستن واس دونفر کار خاصی نیس.

من البته چند روزه همه کارمیکنم وخیلی اذیتم دست کمک ندارم. برا دوقلوهام هرچیزی نیاز بود خریدم دوختم کارهای خونمو انجام دادم

من همه ی کارامو خودم انجام میدم

هم کار میکنم هم درد اومدنی استراحت میکنم درد چ عرض کنم کش اومدن رحم منظورم اینو میگم

من سرویکسم ۳۳ بود تو انومالی ، دکترمم چیزی نگفت که اسنراحت کنم ، خودمم اعل استراحت و نشستن نیستم ، در حد کارهای روزمره انجام میدم

من

طول سرویکس تون عالی هس

من ۳۴ بود م انتی

من. تو انومالی ۳۴بودم و کارامو خودم میکنم

من همه کار میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری