۹ پاسخ

اصلا نترس راحت تر از اونیه فکرش کنی

اییییی جان. انشالله بهترین و راحت ترین زایمان

به سلامتی

دکتر گفت باید سزارین بشی وگرنه بچه مدفوعش میخوره چیه نمیدونم درست

به نی نی نازت فکر کن

گلم سزارین اختیاری هستی

از ترس خوابم نمیاد

چرا تا الان بیداری دختر؟ تو ک فردا سز داری!

ای جانم. بسلامتی جوجتو بغل بگیری انشالله

سوال های مرتبط