سلام مامان های مهربون، برام دعا کنید فردا سزارین میشم

۸ پاسخ

عزیزم بسلامتی باشه انشالله به خوشی بغل بگیریش🤍 توام منو دعا کن🥲

ایشالله بسلامتی و دل خوش زایمان کنی عزیزم،شما هم برای ما دعا کنید 🤰🥺🫠🌱

به سلامتی برای ماهم دعا کنین

مبارکه.

منم فردا صب سز میشم🥲🥲

انش الله به سلامتی ❤️

چشم عزیزم میشه برا منم دعا کنی بسلامتی عمل شم

انشالله به خیر و خوشی✨😍

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری