۴ پاسخ

اتفاقا سر بچه ها همیشه با چک میکنم آخه دوقلوها زایمان سوممه 😅ولی دیشب دست و پاهاش و شکمش خوب و معمولی بود خواستم بخوابم گفتم یه تب بگیرم دیدم ۳۹ و نیمه دیدم پشتش و سینش خیلی گرمه تا صبح پدرم دراومد دیگه مصمم شدم یه لیزری بخرم🥲

یه روزی به یه مرحله ای میرسی خوااااهر که دستت میشه تب سنج🥲

برو کالا پزشکی یا داروخانه بگو‌مارک خوبشو‌میخوام خودشون برات توضیح میدن کدوم خوبه بعد مقایسه کن و‌بخر تمام
من خودم از ترب سفارش دادم جنسشم خوبه بد نیس کار من راه میندازه

چارش فقط اون تب سنج تفنگیاس دگ این بچه ها حداقل تا ۷ ۸ سال تب میاد واسشون یدونه ۲ ۳ تومن میدی خوبشو میخری و تمام..از ارزونا من گرفتم بلد چن ماه خراب شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری