خانوما کیا بدون سینه درد باردار بودن ؟

۷ پاسخ

منم ازمایشم مثبته ولی اصلا سینه درد ندارم

من بارداری قبلی

من در حالی که بارداری قبلی در مرز انفجار بود

من😃😃

من تا تاخیر خورد پریودیم سینه دردم شروع شد،تست میزدم و منفی میشد،ازمایش هم نرفتم ،امروز با ۵۲روز تاخیر بیبی چک یهویی زدم دیدم مثبته🥹تا برم ازمایش خیالم راحت نمیشه

من...

سلام من

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری