پریود شدم😭چقدر امید داشتم این ماه💔

۷ پاسخ

من با یه روز تاخیر پریود شدم اصلا سابقه تاخیر ندارم چقد خوشحال شدم ضدحال خیلی بدی بود

منم امید داشتم بی بی چکم منفی شد

منم اینقد برو امپول بزن تو برف و کولاک آخرم پری اومد

منم الان بی بی زدم و منفی بود

چند وقته اقدامی؟

اشکال ندارع فدا سرت بیخیال باش منم ماه قبل خیلی امید داشتم زرت خورد تو ذوقم پریود شدم

منم 🥲

سوال های مرتبط