من با یه روز تاخیر پریود شدم اصلا سابقه تاخیر ندارم چقد خوشحال شدم ضدحال خیلی بدی بود
منم امید داشتم بی بی چکم منفی شد
منم اینقد برو امپول بزن تو برف و کولاک آخرم پری اومد
منم الان بی بی زدم و منفی بود
چند وقته اقدامی؟
اشکال ندارع فدا سرت بیخیال باش منم ماه قبل خیلی امید داشتم زرت خورد تو ذوقم پریود شدم
منم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.