پریود شدم خیلی امید داشتم این ماه خدایا چرا😭

۶ پاسخ

منم پریود شدم این ماه کلی آمپول زدم که بارداربشم نشد

تجربه نشون داده تا زمانی که بیخیالش نباشی و اصلا بهش فکر نکنی باردار شدن خیلی سخته استرس نداشته باش

من دیگه دکتر نمیرم
هر موقع خدا داد ، داد

منم 😢😭

دیع نمی‌رم دکتر

منمممم😮‍💨👩‍🦯

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری