۵ پاسخ

من هر 3 هفته ای ک میرم مطب دکتر سونو میگیره خودش ازش ک پرسیدم گفت ضرر نداره

خداروشکرممنون من زیادسنورفتم استرس داشتم

نه هیچ ضرری نداره من هر دو هفته سونو میرم

نه بابا چون با اشعه نیس با امواج صوتیه من هماتون داشتم همش میترسیدم بچم چیزیش باشه شاید در هفته چهار بار پنج بار میرفتم تا الان که الحمدلله همه چیزش خوب بوده

نه سونو اصلا ضرر نداره برای نی نی

سوال های مرتبط

مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان سام مامان سام ۱۲ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی