بچه ها باقالی ضررداره؟

۱۱ پاسخ

من که میخورم

من میخورم😑

نباید بخوری حتی تو شیردهی

نباید بخوری اصلا

اگه خودت حساسیت نداشته باشی کمش اشکالی نداره من از دکترم پرسیدم گفت کم بخور مشکلی نیست

چون ممکنه حساسیت بیاره بهتره نخوری
من نمی‌دونستم خوردم 😶

من زیاد خوردم زمستون

اصلا نخور

فاویسم نباشی و قبلا بهش حساسیت نداشته باشی و نفخ هم نداشته باشی به اندازه مصرف کنی هیچ ضرری نداره من از هفته اول خوردم تابه الان هم خشکش رو هم تازش رو

اره من یبار پرسیدم همه گفتن صرر داره
بعد از دکترمم پرسیدم‌گفت اره نخوری بهتره

من شنیدم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان nazanin مامان nazanin هفته سی‌ونهم بارداری