عزیزا قلب بچه چند هفتگی تشکیل میشه
من الان۴هفته ۲روزمه

۸ پاسخ

منم ۴ هفته و ۴ روزمه ۸ هفته کامل شد میرم توام همین کارو بکن گلم

هشت هفته برو

دقیق سه هفته دیگه برو سونو

با واژینال در هفته بین ۶ الی ۷ هفته مناسب هست

با شکمی بین ۷ هفته و نیم تا ۸ هفته به بعد بهتره یعنی حتی هفته ۹

نه هفته ده هفته ......هفت که اشتباه محضه بری ‌‌.....هشت هفته تموم شد وارد نه هفته شدی برو

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
زود نرو ک استرس نگیری

۷ هفته اینا برو استرس نگیری

۶ هفته بری زوده ۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان تو راهی 🫀 مامان تو راهی 🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۷ ماهگی
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 مامان Nima&nafas👨‍👩‍👧‍👦 ۷ ماهگی
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی