بچه ها قلب بچه تون چند هفتگی تشکیل شد؟

۱۳ پاسخ

۸ هفته

رو دو بارداریم تو 7هفته بودم

شیش هفته رفتم ساک خالی بود بدون کیسه زرده هشت هفته رفتم قلبش میزد

من ۶ هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی میگف صداشو نمیزارم برات بشنوی ضرر داره

بعضی ها طبق سن سونوگرافی میگن
باید طبق پریودی بگن و بنویسن سونو شکمی یا واژینال
این طوری آدمو فقط استرس میدن

هفت هفته

۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود

من تست م مثبت شد بعد رفتم ازمایش و پیش دکتر بعد تشکیل شده بود قلبش ۸ هفته بودم گذشت و کذشت شدم ۱۱ هفته نی نی سقط شد😂🙂💔

8هفته

این یکی ۶ هفته
ولی بچه قبلی ۸ هفته

۸ هفته

6 هفته و 2 روز

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان عضو جدید خونه مامان عضو جدید خونه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ی خدا 💜 مامان معجزه ی خدا 💜 هفته سیزدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو راهی 🫀 مامان تو راهی 🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری