۸ هفته
رو دو بارداریم تو 7هفته بودم
شیش هفته رفتم ساک خالی بود بدون کیسه زرده هشت هفته رفتم قلبش میزد
من ۶ هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی میگف صداشو نمیزارم برات بشنوی ضرر داره
بعضی ها طبق سن سونوگرافی میگن
باید طبق پریودی بگن و بنویسن سونو شکمی یا واژینال
این طوری آدمو فقط استرس میدن
هفت هفته
۶ هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود
من تست م مثبت شد بعد رفتم ازمایش و پیش دکتر بعد تشکیل شده بود قلبش ۸ هفته بودم گذشت و کذشت شدم ۱۱ هفته نی نی سقط شد😂🙂💔
8هفته
این یکی ۶ هفته
ولی بچه قبلی ۸ هفته
۸ هفته
6 هفته و 2 روز
۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.