ناهار پسری ک گذاشم بپزه ۱۲ ظهر بهش بدم




واکسن

تصویر
۱۲ پاسخ

نوش جونش عزیزم افرین

نوش جان
احسنت ب شما مادرخوش ذوق ک واس گوارش بچه ارزش قائلی و وقت میزاری

نوش جونش برنجشون همینجوری میریز توش یا چی

پیاز بعد ۷ ماه تازه مجازه حتی عصاره پیاز هم نباید تو غذاش باشه خوشگلم

نوش جان💋❤️

نوش جونش ،ماشالله به تو

برنج نیم دانه هست؟

نوش جون پیاز خوب نیستا

پوره میکنی بعدش

نوشه جونش

نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان liam🫀 مامان liam🫀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی✨️🐣 مامان جوجه طلایی✨️🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی