#فرزندپروری#پوشک#نوزادی

تصویر
۶ پاسخ

خرما و حلوا میبرن عزیزم

تواقوام شوهرم تومراسم وسایل میبردن،مثل چای خشک،روغن،وسایل صبحانه،ولی بعداش ک مراسم تموم میشد سومیز،روسری میاوردن

سلام عزیزم شیرینی ک خیلی ضایعس
براش اگ خانوم هست از سیاهی در بیان روسری بخر

سمت ماچیزی نمیبرن همینجوری میرن سرمیزنن

خرما و میکادو و حلوا و اینجور چیزا باید برد دیگه

آره شیرینی که زشته
ولی بازم نمی‌دونم😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🍎سفید برفی🍎 مامان 🍎سفید برفی🍎 ۱ سالگی