#فرزندپروری#پوشک#نوزادی

تصویر
۵ پاسخ

من هر روز میخورم اصلا نخورم جون تو‌تنم نیس بجز کاهش وزنم چیزی ندیدم

خوردن زیاد معده رو خراب میکنه کبد رو هم چرب میکنه روزی یه فنجون عیب نداره

من هرروزظهرا نصف فنجون میخورم
تاثیری هم توی خوابش و...ندیدمه

اگر درست مصرف بشه مشکلی نداره
با شکم خالی یا بلافاصله بعد غذا نباید بخوری

نه کی گفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان 🍎سفید برفی🍎 مامان 🍎سفید برفی🍎 ۱ سالگی
مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی