قطره پلارژین برای سرفه نوزاد خوبه

۱۴ پاسخ

من پلارژین دادم آنچنان تاثیری نداشت برا تیام ولی آیو‌رامی بهش یه روز دادم سریع سرفش بند اورد

تاثیری نداره دوتا شربت دیگه یه دکتر دیگه داد آب رو آتیش بود

پلارژین ھیچ تاثئری ندارہ دکتربھم گفت فقط برااینک بگی چیزی دادمہ
منک دادم ذرہ ای تاثیر ندیدم

من رفتم داروخونه به جای قطره شربتشو داد ایرادی نداره ؟

آره آب رو آتیشه

بله برا نوزاد اگ بچه شما از ۶ ماهگی ب بعد نوزاد نیست کودکه

ارع هر ۸ساعت۱۴قطره

به دختر من نیوفتاد
بهش ایورامی دادم خییییلی خوب بود

آیورامی عالیه

عزیزم چند قطره بهش میدی؟

بله خوبه

اره خیلی

اره خیلی خوبه

آره
آب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی