۸ پاسخ

بخدا که بهترین روزاس بعد دلت تنگ میشه🥺

چرا چهل روز
ینی بعدش چی قراره بشه🥲

وای دقیقا ایشالله بگذره برامون ب خوبی واقعا دلگیره چهله

دقیقا منم میگم چرا نمی‌گذره همه میگن لذت ببر ولی من نوزادی دوست ندارم بچه یکم خودشو بگیره و ۵ماه به اونطرف دوست دارم 🥴

چرا عجله داری که بگذره؟

سردخترم خیلی اذیت شدم تا ۱۰ روز زن داداشم پیشم بود خوب گذشت اون که رفت نمیگذشتن روزا شوهرمم ظهر میرفت سرکار ۲شب میومدم دهنم سرویس شد تاتموم شدن هیچ جاهم نمیشد برم همش توخونه پوسیدم

منم همینجور😢دلم میسوزه برابچم
دلش دردمیکنه زبون بسته

چهل روز من 8 روز دیگه مونده🫠

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 ۲ ماهگی