چرا نمیگذره😫😫😫😫

تصویر
۵ پاسخ

سلام منم وقتم گذشت اما زایمان نکردم هنوز

یکم ورزش و..انجام بده تا زود زایمان کنی باز ۴۰هفته بشی مجبوری با هزار آمپول و معاینه زایمان کنی

دیگه گذشته دیگه😂😂😂آخراشه

بسلامتی عزیزم تبریک میگم انشاالله صحیح و سلامت زایمان کنی و نی نی خوشگلتو سالم بغل بگیری

هرچی بهش. فکر کنی دیر تر میگذره باید خودت بزنی ب بی‌خیالی کارای دیگ انجام بده تا فکرت از این بیاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🌸 مامان جوجه کوچولو🐣🌸 ۹ ماهگی