توو 9ماهگی گیر کردم چرا نمی‌گذره😭

۱۱ پاسخ

کاش ما هم بیایم نه ماهگی گیر کنیم 🤣

من هم تازه نوماهگی گیر کردم استفراغ دارم حالم همیشه بده

نه ماهگی که خوبه

شاید دستت خورده رفتی رو stop😂😂😂😂😂

من تو7ماهگی گیرکردم🥺

که یکم بیشتر با بارداری لذت ببری

مامان دلوین انلاینی

‌‌🥴💔

درد داری؟

من کی برسم به هفته شما🫠

همچنین🥲

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی