چرا روزها نمیگذره دیگه خستم😫😫

۵ پاسخ

منم همش. میگفتم کاش بگذره تموم شه
تموم شد نزدیک زایمانم
و دیگه نمیگم تموم شه چون استرس زایمان دارم😂😂

مخصوصا وقتی که ی کوچولو گرمم میشه یا یه ذره گشنم میشه سریع فشارم میوفته خیلیییییییییییییی داغونم اصن😫💔

بزلر بچت شهریوری بشه بهتر از مردادیه 😉😉😉😉

اوخ شما ک دیگه نزدیکین خداروشکر پس ما باید چکار کنیم.انشا الله ک سلامتی باشه غمت نباشه میگذره عزیزم.

بخدا که منمممممممممم🥲

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 مامان آیهان 🐥🐣👶🏻 ۲ ماهگی