چرا نمیگذره دیگه ی ماه تو ۳۶ هفتم 😫طاقتم رفت دیگه

۴ پاسخ

واقعا نمیگذره

منم منتظرم زودتر ۳۹هفته بشم و تو همین آبان ماه زایمان کنم تموم بشه بره .

بازم خداروشکر که بارداریتون ادامه پیدا میکنه.من بیچاره چی بگم که جمعه ختم بارداری خوردم

😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی