۱۱ پاسخ

از کجا فهمیدی کم شده سونو دادی؟

ختم بارداری میدن
با امپول فشار میزایی دختر گریه نکن

مگه نمیتوتی به دکترت زنگ بزنی ، اگر میتونی تلفنی بهش بگو اگر نه که حتما برو پیشش ، ولی دکترت هم میگه برو بیمارستان

باید خطم بارداری بدن

مال من ٧ شد ختم داد دكتر

وقت زایمانت هست نگران نباش.
برو بیمارستان بستری میشی ب دنیا میاری بچه رو
یا اینکه سرم و... میزنن برات

میتونی زایمان کنی دیگه

باید بیمارستان بستری بشی خیلی مهمه ، زیر ۹ بستری میکنن

۵ بشه بچه رو برمیدارن ۶ هم خیلی کمه دیگه دکترت نگفت بستری شی

وقت زایمانته دیگه دکترت ختم بارداری نمیده بهت!؟

دیگ برو زایمان کن

سوال های مرتبط

مامان دریا و دوقلوها مامان دریا و دوقلوها هفته دوازدهم بارداری
مامان ناز بالالار مامان ناز بالالار ۴ ماهگی