تو انتی ۱۱ هفته ۶۸ گرم بود
تو آنومالی ۱۸ هفته ۲۸۶ گرم
57گرم
عزیزمممم شما که باداریدومته جسارتا دیدم هم سنیم من بارداری اولما ناخواسته ام که بود خیلی استرس دارم هرچی میگن بعدش که بیاد انقد شیرینه که میگی کاش زودتر میوردم انگار نمیتونم بفهممش همش میگمسنم کمه
انشالله نینیتم بسلامتی دنبا بیاد قشنگم
برا من ۶۲گرم
جنسیت بچه شما رو گفتن؟
وزن نمیگن تو ان تی انومالی وزن و میگن
وزن نمیگن تو انتی
تو ان تی وزن مهم نیست و مشخص نمیکنن آنومالی وزنو میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.