مامانا ک سونو انتی دادن
وزن جنینتون چقدر بود!؟!

۸ پاسخ

تو انتی ۱۱ هفته ۶۸ گرم بود
تو آنومالی ۱۸ هفته ۲۸۶ گرم

57گرم

عزیزمممم شما که باداری‌دومته جسارتا دیدم هم سنیم من بارداری اولما ناخواسته ام که بود خیلی استرس دارم هرچی میگن بعدش که بیاد انقد شیرینه که میگی کاش زودتر میوردم انگار نمیتونم بفهممش همش میگم‌سنم کمه
انشالله نینیتم بسلامتی دنبا بیاد قشنگم

برا من ۶۲گرم

جنسیت بچه شما رو گفتن؟

وزن نمیگن تو ان تی انومالی وزن و میگن

وزن نمیگن تو ان‌تی

تو ان تی وزن مهم نیست و مشخص نمیکنن آنومالی وزنو میگن

سوال های مرتبط

مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری