۶ پاسخ

سعی کن بلند شی بشینی بعد پهلو به پهلو شی اینطوری هم خودت راحت تری هم نی نیت اذیت نمیشه

وای منکه دیشب از درد کشاله ران نخوابیدم بخدا کلافه ترین بودم

از این به بعد بیشترهم میشه نمیتونی تکون بخوری

من هم دلم هم کمرم هم استخون باسنم تا میام نصف شب ازین پهلو به اون پهلو بشهم درد میگیره کلااا

منم زیر دلم

منم همینجوریم ب دکترم گفتم گفت آروم پهلو ب پهلو شو

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری