خطرناک نیست خودشون بخورن؟؟ دختر من ۸ماهشه،میترسم خودش بخوره
هر دو
ولی فرمی راحت میتونه برداره بزاره دهنش
چجوری ماکارونی رو میخورن بچه هاتون؟با دست خودشون یا شما میدید؟له میکنید،؟
درازا چون خودمون فرمی نمیخوریم
فرمی
هر دوش
اما پسرم فرمی بیشتر دوست داره
منم دوتاش ولی اکثرا باهاش بازی میکنه
هر دوتاش
هردوتاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.