۴ پاسخ

اره حتی قیصی هم‌من تو غذاش میریزم شما هم تست کن اگه اوکی بود بده هم ویتامین داره هم نمیزاره یبوست بگیره

سیب ،کدو سبز،هویج،سوپ،اب ولرم،کدو حلوایی اینا رو من هر وقت به پسرم بدم فوری شکمش کار میکنه

الو‌یدونه بپز نرم‌بشه بده من دکتر دخترم بهم گفت تو غذاش همیشه میندازم اگه ببینم یبار یبوستش زیاده خالی میپزم میدم . انجیرم اب میگنم هر روز صبح ۱سی سی میدم بهش

الو بخارا رو نمیدونم ولی کره و کدو حلوایی برای یبوست خوبه

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی