سلام خانوما انقباض چیه چجوریه؟

۴ پاسخ

انقباض اگر منظم باشه مثلا ۱۱ بگیره ۱۱ و ۱۰ ول کن .دوباره ۱۲ بگیره ۱۲ و ۱۰ ول کنه و یک ساعت پشت سر هم باشه خطرناکه و دردش از کمر سروع شه
اما اگر نا منظم کوتاه کوتاه یکی صبح یکی شب یکی وسط مسطا بگیره و فقط شکمت سفت بشه انقباض های خطرناک نیشتن

شکمت تابالای ناف تاگنبدی شکم سفت میشه چندثانیه بعدول میکنه یه دردخفیفی هم داره

مثل دردای پریود
میگیره ول میکنه

شکم سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان مهوا 👼🏻🌸 مامان مهوا 👼🏻🌸 ۳ ماهگی
مامان شومبول طلا:(😂 مامان شومبول طلا:(😂 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد