اسم کاژین پسرونه ست یا دخترونه؟ اولین بار میشنوم ق

۹ پاسخ

والا اولین باره میشنوم😅

معنیش هم سرچشمه زندگی ، چرا همه زدن پسرونه وقتی چیزی نمیدونن😐😂

دخترونست ،اسم دختر دوستمه

دخترونس یعنی سرچشمه زندگی

پسرونه

الان نیکسانم من نمیدونم دخترونه یاپسرونه چ برسه به کاژین ولی کاژین فکرکنم پسرونس

پسر عزیزم

اولین باره میشنوم انگار هم ب پسر میخوره هم دختر بیشتر ب پسر ولی

پسرونه ست انگار ، منم تازه شنبدم😅

سوال های مرتبط

مامان دلسا خانوم مامان دلسا خانوم ۱ سالگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی