۱۳ پاسخ

منم هفته دیگه دارم خیلی استرس دارم انشالله خوب باشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻

من هفته بعد
استرسم سرتاپا

سلام منم 26 نوبت ان تی و سلفری دارم برام دعا کنین🙏🙏

منم ۸ اسفند میرم انومالی گلا

من 5اسفند میرم

منم ۱۲ روز دیگه باید برم عزیزم، همه چی رو بسپار به خدا

سلام من ۱۲/۶/ نوبت دارم اصلا روزا نمیگذرن

منم 4 اسفند باید برم دل تو دلم نیست همش میگم تا اونموقع یعنی چجوری صبر کنم واسه ان تی نرم سونوگرافی 🤣🥹😘

من۹اسفند میریم🥹♥

من فردا انتی دارم دل تو دلم نیس🥲🥲

من ۱۲ اسفند میرم و خیلی ذوق دارم

من هفته دیگه باید برم

سلام من هفته بعد میرم ۲۶, ام استرس دارم همش دارم دعا میکنم سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد