نه من تازه زدم هيچي نيست فقط دستت يكم درد ميگيره تب و اينا نداره
من مه با دست دردش اذیت شدم سه روزم طول کشید
من دیروز صب زدم دستم یكم سنگین شد و همش خوابم نمیدونم از واکسنه یا چی 😐😅
من یکم دست درد میگیرم با هر واکسنی
نه بابا ، تهش دست آدم یکم درد بگیره جای واکسن واسه من که قبلا زدم اینجوری بود
نه عزیزم من زدم هچی هم نشد بعد دوروز یادم اومد گفتم اع نه تب نه چیزی من راستی امپل زدم برو بزن
همون موقع که میزنی ی استامینوفن ساده بخور
کمپرس سرد هم بزار
هیچ اتفاقی نمیوفته برات
نه اصلا.فقط دو سه روز جاش درد میکنه.دستت یه کم سنگین میشه.منکه تب و لرز نداشتم
من دستم خیلی درد گرفت علائم دیگه ای نداشتم
نه فقط دست درده وممکنه تبم کنی استامیفن بخور که تب نکنی
من همسرم زد یه روز تب کرد و بی حال شد تا چندروز دستش درد میکرد
منتهی باید کمپرس میزاشت هرچی گفتم گوش نکرد
یعنی چی ادمو میندازه ؟
میگن اگه نزده باشیم در ده سال گذشته ، باید از هفته ۲۵ تا اخر بارداری بزنیم
برای بعضیا یکم تب لرز داره یا جاش درد میکنه تا چن روز...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.