۵ پاسخ

وقتی حرکات جنین رو حس میکنی و مشکل خاصی نداری چرا باید هر هفته سونو بری؟مگه دیابت داشته باشی چی میشه؟

دکترتون نگفته کی چندهفته بهتون نوبت سزارین میده؟

والا من دوهفته پیش هم رفتم
دوتا هفته قبل فکر کنم باید این هفته م برم

ولی هرهفته میرم واسه nst

فعلا ننوشته برام

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری