۵ پاسخ

شیرخودتومیخوره یاخشک

اره عزیزم منم ۳ کیلو بود وزن تولدش ۱۴ روزگیش ۳۸۰۰ بود ۲۰ روزگیش ۴۲۰۰

عالیه

آره عزیزم

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط