دندونم خیلی درد میکنه لیدوکایین بزنم ضرر نداره

۳ پاسخ

خمیر دندون بزار روش

نزن اونو .از دکترت بپرس میتونی بری دندونپزشکی به احتمال زیاد

بنظرم چون از طریق دهان جذب میشه نزن حالا باز یه سرچ بکن

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته یازدهم بارداری