خانوما کدوم شیرخشک از لحاظ مزه بهتره؟

۲ پاسخ

بیومیل خیلی خوشمزس
همه شیر خشک هایب ک مزه کردم یه طعم اهن بدی میده ولی بیومیل خیلی خوشمزه و شیرینه مزه شیرخشک های قدیمی میده

سیمیلاک خیلی شیرین نه و سوپرامیل

سوال های مرتبط

مامان Nilay🐣🧿 مامان Nilay🐣🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان 💚 مامان نیهان 💚 ۱۱ ماهگی