معلومه ریلکسی بهتره دیگه
بچه راحته نرمه اگر خوابش برد اذیت نمیشه
اولی چون دختر منم داره مدل دومی دارم ولی اولی جلو تی وی مسافرت همه جا میشه برد نشسته ام میشه تکونش داد
من اولی رو دارم عالی واقعا
دومی رو میتونه پارک رفت تجربه کنه که دلشو نزنه
معلومه ک توسیه.تاب پسربزرگم مونده هنوزم میشینه.پسر کوچیکم ک کلا رو اون میخوابه
دختر من اولی رو داره خیلی راحت توش میخوابه خیلی خوبه
اولی بهتره
من تاب ریلکسی ۱ خریدم و خیلی خوبه ،پایه اش و خودم درست کردم خیالم راحت تره چون پایه خودشون خوب نیست
اولی تاب ریلکسی خوبه پسر منم داره
۱ بخر
من هر دو رو دارم اولی واسه خوایم خوبه
دومی واسه بازی
بالایی بهتره عزیزم اگه بچه خابشم برد میتونه بخابه از منم همینه خیلی راحته
دختر من 1رو داره
خیلی نرمه و خوبه خستهنمیشه اما دو خشکه بنظرم اذییت کنندس
.......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.