۴ پاسخ

اصلا به درد نمیخوره من استفاده کردم فایده نداد

اره من دارم خیلی راضی ام اصلا سینه ام شقاق نشد و عالیه

من استفاده کردم خوب بود سینه م نوک نداشت با این راحت میگرفت

اصلا بدرد نمیخوره....یعنی واسه من که اصلا نگرفت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی