من دکترم گفت کم خونی رو رفع نمیکن بخاطر همین برای باردارها تجویز نمیکن گفت از این نخورم
من میخورم خوبه
من از این استفاده میکنم خوبع
من میخورم خیلی خوبه
از دیجی کالا بنظرم قرص نگیر عزیزم
اگه میخوای از سایت بگیری از مثبت سبز یا داروکده بگیری معتبر تره
من ففول بارداری میخورم
دکتر بمن ففول پلاس داده بود خیلی خوبه
مال من فروفوت به داروخانه گفتم ففول بهتر یا این گفت فروفوت بهتره
عالیه ففول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.