این آهن خوبه ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من دکترم گفت کم خونی رو رفع نمیکن بخاطر همین برای باردارها تجویز نمیکن گفت از این نخورم

من میخورم خوبه

من از این استفاده میکنم خوبع

من میخورم خیلی خوبه

از دیجی کالا بنظرم قرص نگیر عزیزم
اگه میخوای از سایت بگیری از مثبت سبز یا داروکده بگیری معتبر تره

من ففول بارداری میخورم

دکتر بمن ففول پلاس داده بود خیلی خوبه

مال من فروفوت به داروخانه گفتم ففول بهتر یا این گفت فروفوت بهتره

عالیه ففول

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه هام♥️ مامان جوجه هام♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان متدد مامان متدد ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی