۷ پاسخ

کالاندولا

کالاندولا بهترین کرمه که میتونی داشته باشی

پماد نمی خواد ک
واسه سوختگی؟ کلا یه روز اون جاییم

کالاندولا

من پماد سوختگی بیبی فرست خریدم دکتر داروخونه گفت پماد خوبیه

من همیشه زینک میگیرم

پماد لازم نیس که مگه چقد میخای بمونی

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌ونهم بارداری